Voor volledige informatie over deze dienst, verwijzen we u graag naar Inschrijfservice.nl
Digitale inschrijfservice voor uw patiënten
Bij Inschrijfservice begrijpen we dat uw tijd kostbaar is, daarom hebben we een innovatieve oplossing ontwikkeld om inschrijven bij uw huisartsenpraktijk (nog) gemakkelijker te maken. Onze SaaS inschrijfservice zorgt voor efficiëntie, nauwkeurigheid en een betere patiëntervaring.
Waarom kiezen voor Inschrijfservice?
Gepersonaliseerd
Upload het logo van uw huisartsenpraktijk, herkenbaar en vertrouwd voor patiënten.
Tijdsbesparing
Automatiseer het inschrijvingsproces en verminder handmatige gegevensinvoer. Dat betekent meer tijd voor uw patiënten.
Kostenbesparing
Minder papierwerk betekent minder administratieve kosten en minder kosten aan materialen.
Nauwkeurigheid
Laat patiënten hun gegevens direct invoeren om fouten te minimaliseren en de kwaliteit van de gegevens te verbeteren.
Toegankelijkheid
Laat patiënten zich vanaf elke locatie en op elk moment online inschrijven, waardoor hun ervaring gemakkelijker wordt.
Postcode check
Patiënten kunnen zich alleen inschrijven als ze binnen uw postcodegebied vallen.
Privacy & Beveiliging
Onze service voldoet aan de hoogste normen voor gegevensbeveiliging en privacyregelgeving. Alles is ontwikkeld en gewaarborgd in Nederland, conform de NEN 7510 en ISO 27001 normen.
Verbeterde Patiëntervaring
Maak indruk op uw patiënten met een naadloos inschrijvingsproces dat hun tevredenheid verhoogt.
Bij Inschrijfservice zijn we er om uw praktijk te ondersteunen. Ons doel is om u praktische oplossingen te bieden,
zodat u de ondersteuning krijgt die uw praktijk daadwerkelijk nodig heeft.
Patiënten kunnen zich heel eenvoudig digitaal inschrijven, gegevens overnemen gaat hierdoor niet alleen sneller,
de foutmarge wordt verkleind én het is AVG-compliant.
Neem vandaag nog contact met ons op om uw patiënten een naadloze inschrijf ervaring te bieden.