Een goede eerste indruk legt de basis voor een positieve relatie

Een goede eerste indruk legt de basis voor een positieve relatie

Heeft u er weleens over nagedacht om het inschrijfproces van nieuwe patiënten voor uw praktijk te digitaliseren, maar weet u niet waar u moet beginnen of hoe u dit het best kan implementeren? Of heeft u het proces “gedigitaliseerd” middels een Word- of pdf-formulier dat uw toekomstig patiënt in moet vullen en naar een algemeen praktijk e-mailadres dient te mailen?

Deze optie verkleint de kans op fouten doordat de patiënt de gegevens zelf invult, maar gebruiksvriendelijk voor uw toekomstige patiënt is het niet.
 

Onnodig veel stappen

In dit proces doorloopt uw nieuwe patiënt zo’n zes extra (onnodige) stappen - het document downloaden (lokaal opslaan), het juiste programma openen om het formulier in te vullen, wederom opslaan, mailprogramma openen, het bestand toevoegen als bijlage en het belangrijkst, naar het JUISTE e-mailadres sturen -.

Ervan uitgaande dat het bij het juiste praktijk e-mailadres aankomt, dient u conform de AVG-wetgeving er nauwlettend op toe te zien dat er geen persoonsgegevens in uw inbox blijven hangen. Kortom, een inefficiënt proces. Dit kan anders!
 

Maak een goede eerste indruk met een gebruiksvriendelijk inschrijfproces

Inschrijfservice is hiervoor de uitkomst. Laat uw toekomstige patiënten zich vanaf elke locatie, iedere device en op elk gewenst moment online inschrijven, direct vanuit de browser. Het downloaden en toesturen van documenten is hiermee verleden tijd. Alles gebeurt centraal vanuit een beveiligde omgeving.

Minimaliseer de administratieve last en geef uw patiënten een naadloze inschrijf-ervaring! Wilt u meer weten? Neem vrijblijvend contact met ons op!

Top